Board of European Students of Technology jest apolityczną organizacją studencką działającą na europejskich uczelniach technicznych. Będąc studentami rozumiemy jak istotna jest zarówno wiedza teoretyczna, jak również praktyczna i dlatego celem naszej organizacji jest integracja trzech środowisk: studenckiego, akademickiego oraz gospodarczego.
Poprzez organizację akademickich oraz pozaakademickich (np. mających miejsce w określonych firmach) kursów i sympozjów naukowych, w kraju i zagranicą, stwarzamy szanse studentom na podniesienie ich umiejętności i poszerzanie wiedzy. Niemniej jednak mamy na uwadze, że wszystko to – nauka i wykształcenie – ma być przepustką do lepszego startu na rynku pracy. Dlatego pomagamy kształtować kontakty między studentami i firmami.
Swoją działalnością prezentujemy studentom firmy – ich charakter, strukturę i możliwości zatrudnienia, m.in. poprzez warsztaty, szkolenia i dni firmy, ale także pomagamy firmom przy rekrutacji studentów – potencjalnych pracowników, m.in. poprzez Inżynierskie Targi Pracy.
Poprzez organizację akademickich oraz pozaakademickich (np. mających miejsce w określonych firmach) kursów i sympozjów naukowych, w kraju i zagranicą, stwarzamy szanse studentom na podniesienie ich umiejętności i poszerzanie wiedzy. Niemniej jednak mamy na uwadze, że wszystko to – nauka i wykształcenie – ma być przepustką do lepszego startu na rynku pracy. Dlatego pomagamy kształtować kontakty między studentami i firmami.
Swoją działalnością prezentujemy studentom firmy – ich charakter, strukturę i możliwości zatrudnienia, m.in. poprzez warsztaty, szkolenia i dni firmy, ale także pomagamy firmom przy rekrutacji studentów – potencjalnych pracowników, m.in. poprzez Inżynierskie Targi Pracy.
Partnerzy roczni
Nasza organizacja poprzez współpracę z firmami stara się przybliżyć do siebie środowiska studenckie i biznesowe, aby poznać wzajemne oczekiwania, a w konsekwencji ułatwić studentom wybór ścieżki zawodowej. Prowadzimy regularną współpracę z korporacjami takimi jak Valeo oraz MARS, którzy wspomagają i uatrakcyjniają realizowane przez nasze Stowarzyszenie projekty. Wśród członków BEST-u są ambasadorzy, którzy dbają o dobry wizerunek Partnerów Rocznych na uczelni, a także odpowiedzialni są za udzielanie informacji odnośnie
zatrudnienia i metodyki pracy zainteresowanym studentom.
zatrudnienia i metodyki pracy zainteresowanym studentom.
Media
Dzięki podejmowaniu działań promocyjnych docieramy do szerokiego grona studentów Akademii Górniczo-Hutniczej, co pozwala na zwiększenie rozpoznawalności, zarówno naszego Stowarzyszenia, jak i współpracujących z nami partnerów. Wykorzystujemy narzędzie promocji takie jak: plakaty, ulotki oraz stoiska promocyjne, ponadto ważnym sposobem komunikacji są media społecznościowe. Aktualnie wspiera nas ponad 20 różnych partnerów medialnych przy każdym z projektów. Możemy do nich zaliczyć między innymi radio ESKA, Radio17, serwis internetowy dlaStudenta.pl czy magazyny studenckie takie jak: Praca.pl podajdalej.info.pl.